مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 17:372022-01-28سياسي

مسؤولان شهرستان رشت چه مشکلاتی را به وزیر کشور انتقال دادند؟!


نمایندگان، فرماندار و امام جمعه رشت و خمام مشکلات پسماند، فاضلاب، کارخانجات، تغییر زمین های کاربری، مشکلات کشاورزی، مشکلات آب را در جلسه شورای اداری رشت خمام با حضور وزیر کشور بیان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرپرست فرمانداری شهرستان رشت در جلسه شورای اداری شهرستان های رشت و خمام که با حضور وزیر کشور برگزار شد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به بازدیدها و آشنایی با مشکلاتی چون پسماند، راه های روستایی، سراوان شهرستان رشت اظهار کرد: علی رغم اینکه رشت مرکز استان بوده و چهل درصد مردم در آن ساکن هستند اما از شاخص برخورداری در مقایسه با میانگین کشوری عقب تر است.

وی با بیان اینکه میانگین آسفالت روستایی ما 61 درصد است درصد است گفت: در بحث روستایی دچار مشکلاتی هستیم که می طلبد با نگاه ویژه به این مقولات پرداخته شود.

  شهرستانی که جاده مرگ دارد امام جمعه خمام نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان خمام در دوازدهم آبان 99 به عنوان شهرستان ابلاغ شده اما تاکنون یک اداره تأسیس نشده است، اظهار کرد: خمام جاده مرگی دارد که باوجود دریافت بودجه ملی هنوز تمام نشده و بیش از 10 سال است که هنوز تکمیل نشده و قربانیان زیادی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان شهرستان رشت چه مشکلاتی را به وزیر کشور انتقال دادند؟!

مسؤولان شهرستان رشت چه مشکلاتی را به وزیر کشور انتقال دادند؟!