مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 17:372022-01-28بين الملل

آلمان: روسیه هنوز برای حمله به اوکراین تصمیم نگرفته است


بعد از انتشار خبری مبنی بر مخالفت کی یف با ارزیابی آمریکا درباره حمله ادعایی روسیه به اوکراین، اکنون نوبت رییس دستگاه جاسوسی آلمان است که موضع واشنگتن را زیر سوال ببرد.

- به نقل از رویترز، برونو کاهل رییس سرویس اطلاعاتی آلمان می گوید روسیه برای حمله به اوکراین آماده است اما هنوز تصمیم نهایی را برای انجام این اقدام نگرفته است.

وی همچنین مدعی شد که بحران اوکراین این قابلیت را دارد که در قالب سناریوهای مختلف پیش برود که این می تواند شامل تلاش برای بی ثبات کردن دولت کی یف یا حمایت از جدایی طلبان شرق اوکراین باشد.

کاهل همچنین مدعی شد که تضاد منافع روسیه و چین بیشتر از آن است که ائتلافشان دوام بیاورد.

این در حالی است که پکن از آمریکا خواسته دغدغه های امنیتی مسکو را جدی بگیرد و واشنگتن هم به نوبه خود خواستار آن شده تا چین از روابط دوستانه با روسیه در راستای کاهش تنش ها پیرامون موضوع اوکراین استفاده کند.

اما آنچه از کلام رییس سرویس جاسوسی آلمان برمی آید، فعلاً هیچ کس به اندازه جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره حمله روسیه به اوکراین مطمئن نیست! به عنوان مثال، شبکه آمریکایی سی ان ان به نقل از یک منبع اوکراینی گزارش داده بود که ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در تماس تلفنی روز پنجشنبه با همتای آمریکایی، به وی گفته که از شدت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: روسیه هنوز برای حمله به اوکراین تصمیم نگرفته است

آلمان: روسیه هنوز برای حمله به اوکراین تصمیم نگرفته است