مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 16:522022-01-28پزشكي

وزیر بهداشت: قادر به تولید همه نوع واکسن در کشور هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست شورای اداری لاهیجان در فرمانداری این شهر با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما از سلطه گری های اقتصادی، بهداشتی و درمانی خارج شده و اکنون علیرغم همه مشکلات یک ایران قوی هستیم.

وی، وجود 90 متخصص در بیمارستان لاهیجان را یک قوت دانست و افزود: در همه زمینه ها ایران توانمند است و هرچقدر که تحریم ها تشدید شود، رشد و توانمندی ایران نیز افزایش پیدا می کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مواهب طبیعی و استعدادهای بالقوه در لاهیجان، گفت: زیست بوم های مطلوبی در لاهیجان می توان ایجاد کرد تا همه ظرفیت های این شهرستان فعال شود.

عین اللهی، تلاش بیشتر را مصداق شکر نعمت دانست و گفت: در این خطه با کار و تلاش بیشتر می توان از نعمات موجود برای توسعه منطقه و کشور بهره گرفت.

وی وجود دولت در استان ها را راهی برای مشاهدات عینی مشکلات و چالش ها برشمرد و افزود: بسیاری از مشکلات موجود در لاهیجان مربوط به وزارتخانه های دیگر است و تلاش می شود همه این موارد با طرح و پیگیری حل شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه رویه دولت صرفاً بر تغییر مدیران نیست، گفت: ما عقد اخوت با هیچ کسی نبستیم و تنها شاخص ما عملکرد مدیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: قادر به تولید همه نوع واکسن در کشور هستیم

وزیر بهداشت: قادر به تولید همه نوع واکسن در کشور هستیم