مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-28سياسي

ایران در مذاکرات برجام دست بالا را دارد/ تغییر در رویکرد گذشته


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رویکرد گذشته در مذاکرات ادامه ندارد، گفت: ایران در این دوره از مذاکرات رویه ای تازه را در پیش گرفته و برجام را با دست بالا ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای مسجد امام (ره) سمنان با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران اسلامی با طرف های غربی، تاکید کرد: رویکرد گذشته در مذاکرات برجام ادامه ندارد.

وی با بیان اینکه شرایط در دولت سیزدهم تغییر کرده است، افزود: ایران اسلامی در این دوره از مذاکرات رویه ای تازه را در پیش گرفته و برجام را با دست بالا ادامه می دهد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه در این دولت هرگز نوبت به مذاکرات منطقه ای و موشکی نخواهد رسید، گفت: مذاکرات وین بر حسب اصول تعیین شده از سوی ایران اسلامی پیش می رود.

مطیعی با بیان اینکه تحریم های آمریکا علیه ایران شکست خورده است، بیان داشت: این موضوعی است که امروز خود آمریکایی ها هم به آن اعتراف دارند زیرا با اقتدار تیم جدید مذاکره جمهوری اسلامی روبرو شده اند.

وی با بیان اینکه وزیر خارجه آمریکا اعتراف کرده که این کشور به دلیل شکست تحریم هایش آماده مذاکره مستقیم است، افزود: سه اصل اساسی در مذاکرات مورد تاکید ایران اسلامی است نخست اینکه باید تحریم ها همگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در مذاکرات برجام دست بالا را دارد/ تغییر در رویکرد گذشته

ایران در مذاکرات برجام دست بالا را دارد/ تغییر در رویکرد گذشته