مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-28بين الملل

شلیک توپخانه ای کشتی های نظامی روسی در دریای سیاه


ناوگان دریای سیاهِ نیروی دریایی روسیه به عنوان بخشی از تمرین های برنامه ریزی شده، به سمت اهداف دریایی و هوایی شلیک توپخانه ای انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) از انجام تمرین های نظامی در دریای سیاه، همزمان با تنش ها حول اوکراین خبر داد.

بخش پشتیبانی اطلاعات ناوگان دریای سیاه روسیه گزارش داد که کشتی های این ناوگان در جریان این تمرینات به شلیک توپخانه ای پرداختند.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، در این بیانیه آمده است: خدمه کشتی های ناوگان دریای سیاه به عنوان بخشی از تمرین های برنامه ریزی شده، به اهداف هوایی و دریایی شلیک توپخانه ای انجام دادند.

همچنین شلیک توپخانه به سمت مین های شناور و هوایی انجام شد که با رهاسازی بمب های درخشان اِس اِی بی-250 از هواپیماهای دریایی و پدافند هوایی ناوگان دریای سیاه شبیه سازی شده اند .

بر این اساس، خدمه رزمی گروه ضربت دریایی ناوگان متشکل از ناوچه ادمیرال اسن ، کشتی گشت لدنی ، قایق های موشک انداز نابرژنه چلنی و آر-60 ، به اهدافی شبیه کشتی ها و تجهیزات هجوم هوایی دشمن ساختگی شلیک مستقیم انجام دادند.

وزارت دفاع روسیه توضیح داد که در مجموع، بیش از 20 کشتی جنگی در تمرینات ناوگان دریای سیاه به عنوان بخشی از گروه های ناهمگن، گروه های تهاجم دریایی و گروه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک توپخانه ای کشتی های نظامی روسی در دریای سیاه

شلیک توپخانه ای کشتی های نظامی روسی در دریای سیاه