مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-28سياسي

غرب بزرگترین قانون شکن جهان/آرامش در سایه قانون مداری محقق می شود


امام جمعه بیرجند با اشاره به جنایت های انسانی در یمن گفت: غرب بزرگترین قانون شکن جهان است که جنایت های متعدد مرتکب شده است.

- ، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به جنایت های انسانی در یمن اظهار کرد: سعودی ها می خواستند ظرف یک هفته یمن را تصرف کنند، اما با ایستادگی ملت یمن به اهداف خود نرسیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه غرب بزرگترین قانون شکن جهان است، بیان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل جاهلانه و یا آگاهانه به دنبال ترویج فرهنگ غرب و بزک کردن آنها هستند.

عبادی با تأکید بر اینکه غرب با شیوه های رسانه ای و فنی برای گول زدن مردم حقوق بشر و غیره را مطرح می کند، ادامه داد: استکبار جهانی برای سلطه بر هر کشوری ابتدا قانون شکنی را در آن جامعه ترویج می دهند تا بتواند بعد بر مردم مسلط می شوند.

امام جمعه بیرجند گفت: چندی قبل قبرهای دسته جمعی کودکانی که بومی کانادا بودند و به اسم آموزش دادن، آنها را کشته و متأسفانه کلیسا هم در این جنایت شریک بود، منتشر شد که این یک نمونه از جنایت ها در غرب است.

عبادی با اشاره به اینکه ایجاد اختلاف در کشورهای اسلامی، تجهیز صدام و گروه های تکفیری و داعش و ایجاد جنگ در سوریه، عراق، لبنان بیان کرد: همه این موارد بخشی از جنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب بزرگترین قانون شکن جهان/آرامش در سایه قانون مداری محقق می شود

غرب بزرگترین قانون شکن جهان/آرامش در سایه قانون مداری محقق می شود