مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-28سياسي

جبهه انقلاب باید ضعف رسانه ای خود را اصلاح کند


جبهه ارزشی در دفاع از انقلاب اسلامی دچار ضعف در تبلیغ و رسانه است و باید این نقص را اصلاح کند.

- ، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های امروز نمازجمعه زرین دشت با اشاره به تاکید چندین باره رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین حرکتی عادی و معمولی نیست؛ بلکه تحول و تغییری جهادی و بنیادی است که از همان زمان پیروزی تاکنون که بیش از 40 سال می گذرد، شکستهای مختلف راهبردی در میدانهای مختلف چه سیاسی، چه اقتصادی و چه نظامی به دشمن تحمیل کرده است.

وی افزود: این طبیعی است که دشمن با توجه به اینکه در اوج قدرت رسانه ای قرار دارد، برای جبران شکستهایش دست به عملیات تحریف در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی بزند.

امام جمعه زرین دشت با بیان اینکه هم اکنون در جنگ بزرگ رسانه ای قرار داریم، تصریح کرد: جبهه ارزشی در دفاع از انقلاب اسلامی دچار ضعف در تبلیغ و رسانه است که این موضوع دو علت عمده دارد.

دروند پور، اولین دلیل ضعف رسانه ای جبهه ارزشی احساس نکردن شرایط جنگی دانست و گفت: اگر در مواردی هم شرایط جنگی احساس شود، فشارهای اقتصادی و برخی ناکارآمدی های داخلی، شرایط تبیین در جامعه را سخت کرده است.

خطیب جمعه زرین دشت، جهاد تبین را در گروی مهارت های روزآمد و هنرمندی های کارآمد دانست و افزود: بسیاری از ما دستاوردها و داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه انقلاب باید ضعف رسانه ای خود را اصلاح کند

جبهه انقلاب باید ضعف رسانه ای خود را اصلاح کند