مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-28اقتصادي

ورزش ایران روی نوار تعطیلی کرونا/ مشاغل ورزشی گروه 3 در پایتخت ممنوع شد


بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته های ورزشی به گونه ای است که شدیدترین محدودیت ها در 7 شهر با وضعیت قرمز اعمال می شود و در 43 شهر از جمله تهران، - بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته های ورزشی به گونه ای است که شدیدترین محدودیت ها در 7 شهر با وضعیت قرمز اعمال می شود و در 43 شهر از جمله تهران، شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید-19 در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امروز، هفت شهر کشور در وضعیت قرمز، 43 شهر در وضعیت نارنجی، 217 شهر در وضعیت زرد و 181 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

کاشان (اصفهان)، فردوس (خراسان جنوبی)، قم (قم)، ابرکوه، اردکان، خاتم، مهریز (یزد) شهرهایی هستند که در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش ایران روی نوار تعطیلی کرونا/ مشاغل ورزشی گروه 3 در پایتخت ممنوع شد

ورزش ایران روی نوار تعطیلی کرونا/ مشاغل ورزشی گروه 3 در پایتخت ممنوع شد