مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-28پزشكي

تغییر وضعیت کرونایی در یزد/5 شهر استان قرمز شدند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات احصا شده هشت شهرستان قرمز کرونایی در کشور وجود دارد که از این تعداد پنج شهرستان در استان یزد هستند.

- دکتر ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده علاوه بر اردکان تا امروز شهرستان های مهریز، مروست و خاتم نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با بیان این که شهروندان باید اخبار و اطلاعات مربوط به شیوع کرونا و رنگ بندی شهرستان های استان را فقط از رسانه های رسمی رصد کنند، افزود: شهرستان های یزد، بهاباد، میبد، تفت و ابرکوه در وضعیت نارنجی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به این که بافق و اشکذر تنها شهرستان های زرد در این استان هستند، گفت: در آخرین رنگ بندی کرونایی کشور کاشان ، فردوس، قم، ابرکوه، اردکان، خاتم، مهریز در وضعیت قرمز؛ تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و 39 شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی و 217 شهر در وضعیت زرد قرار گرفتند.

 بستری بیش از 260 بیمار کرونایی در یزد دکتر سلمانی با بیان این که  در حال حاضر 269 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد، 69 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر وضعیت کرونایی در یزد/5 شهر استان قرمز شدند

تغییر وضعیت کرونایی در یزد/5 شهر استان قرمز شدند