مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-28اقتصادي

خراسان شمالی/ 730 کارگر تا پنج ماه حقوق معوقه دارند


پیمانکاران استان از دولت مطالبه دارند و پرداخت حقوق معوقه کارگران را به پرداخت مطالبات خود منوط کرده و خواهان آن هستند که بخشی از طلب  آن ها از دستگاه های دولتی پرداخت شود تا حقوق کارگران را بپردازند.

- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: 730 کارگر استان در بخش پیمانکاری از یک تا پنج ماه حقوق معوقه دارند.

حسن نوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میانگین حقوق معوقه این کارگران به 12 میلیارد تومان می رسد که همه آن در بخش پیمانکاری است و در بخش غیر پیمانکاری حقوق معوقه ای نداریم.

وی افزود: هر چند که حقوق کارگری باید بلافاصله باید پرداخت شود و نمی شود آن را به چیز دیگری گره زد اما پیمانکاران استان از دولت مطالبه دارند و پرداخت حقوق معوقه کارگران را به پرداخت مطالبات خود منوط کرده و خواهان آن هستند که بخشی از طلب آن ها از دستگاه های دولتی پرداخت شود تا حقوق کارگران را بپردازند.

وی گفت: از مسوولان درخواست می کنیم تا این موضوع در سفر رییس جمهوری به استان مطرح و مطالبات پیمانکاران و میانگین معوقات کارگری احصا و بخشی از آن پرداخت شود تا پیمانکاران بتوانند معوقات کارگری را تا پایان سال بپردازند.

نوری با بیان این که معوقات کارگران خراسان شمالی به نسبت دیگر استانها کم است افزود: به اذعان دستگاه های نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی/ 730 کارگر تا پنج ماه حقوق معوقه دارند

خراسان شمالی/ 730 کارگر تا پنج ماه حقوق معوقه دارند