مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-28اقتصادي

تخصیص اعتبار 2176 میلیاردی برای راه های گیلان


وزیر راه از تخصیص اعتبار 2176 میلیارد تومانی برای راه های گیلان خبر داد و گفت: 750 میلیارد تومان اعتبار سفر رییسی جمهور به گیلان برای راه اهم انزلی - آستارا پیش بینی شده است.

- رستم قاسمی در حاشیه بازدید از مجتمع بندری انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه راه و شهرسازی چند مسئله مهم وجود دارد که یکی از آنها راه آهن انزلی به آستارا است که اعتبار 750 میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان گیلان برای آن پیش بینی شده که اگر تامین شود تا اواخر سال آینده این راه آهن تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه نکته بعدی درخصوص مجموعه راه های استان است، تصریح کرد: برای این منظور 2176 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که عدد خوبی است و بسیاری از موضوعاتی که امروز جزو معضلات راه های استان محسوب می شود اعم از تقاطع همسطح، تقاطع در نقاط حادثه خیز و کمربندی همچنین بزرگراه 11 کیلومتری باقی مانده از قزوین به رشت که اعتبار 300 میلیارد تومانی برای آن ها پیش بینی شده که اواسط سال آینده تمام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر حمایت از مجتمع بندری انزلی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری 600 میلیاردی که در مجتمع بندر انزلی با حضور بخش دولتی و خصوصی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 2176 میلیاردی برای راه های گیلان

تخصیص اعتبار 2176 میلیاردی برای راه های گیلان