مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-28دانش

تلاش برای تامین بودجه همسان سازی حقوق اساتید از طریق فروش املاک


رییس سازمان امور دانشجویان از تلاش وزارت علوم برای تامین بودجه همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی از طریق فروش املاک و مستغلات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور در آیین تکریم دکتر محمد علی لطف الهی یقین رییس سابق و معارفه دکتر محمد زاد شکویان رییس جدید دانشگاه مراغه با اشاره به اینکه تامین بخشی از بودجه وزارت علوم در حوزه همسان سازی به فروش املاک و مستغلات موکول شده است، افزود: وزیر علوم با جدیت به دنبال تخصیص و جذب اعتبار مورد نیاز است تا دغدغه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها را کمتر کند.

وی همچنین به لزوم جذب مشارکت خیران برای توسعه مراکز دانشگاهی نیز اشاره و بیان کرد: درود به همه خیرانی که در دانشگاه ها سرمایه گذاری می کنند و بنده نیز دست خیران فعال در حوزه دانشگاه ها را می بوسم.

به گفته معاون وزیر علوم، فرد خیری ساختمان های زیادی در دانشگاه گیلان احداث کرده و رییس وقت دانشگاه نیز در پاسخ به این کار خیر آرامگاه این فرد را در محوطه دانشگاه جانمایی کرده است.

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: تحقق دانشگاهی به وسعت شهر به عنوان شعار دانشگاه مراغه به تعبیری نشان می دهد که این مرکز باید جامع محور بوده و برای ظرفیت ها و عناوین منطقه ای همچون مراغه، بهشت دیرینه شناسان پاسخی در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تامین بودجه همسان سازی حقوق اساتید از طریق فروش املاک

تلاش برای تامین بودجه همسان سازی حقوق اساتید از طریق فروش املاک