مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-28سياسي

معاون رییس جمهور: گیلان پایلوت طرح تسهیلاتی فرزندآوری در کشور


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به پیگیری معاونت بانوان برای مشاغل شناور به منظور فرزندآوری گفت: طرح تسهیلاتی فرزندآوری باید به عنوان پایلوت در استان گیلان اجرایی شود تا از کهولت سن در گیلان جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، انسیه خزعلی صبح امروز در دیدار با اقشار زنان گیلان در سالن اجتماعات هلال احمر گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت اظهار کرد: به رسمیت شناختن وجود بانوان، توانمندی و ظرفیت ها از مواردی است که رییس جمهور به این مسئله اعتقاد داشته و پیگیر آن هستند.

وی با تأکید بر اینکه توانمندی های چندگانه بانوان یکی از مزیت های مهم آنان است، گفت: سلامت های اخلاقی در حوزه مدیریت از ویژگی های بارز مدیریتی بانوان است و باید موردتوجه قرار بگیرند .

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از موردتوجه قرار گرفتن بانوان در دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد و تصریح کرد: در حوزه استاندارد در کالاها، تولیدات و خدمات امیدواریم بتوانیم بازار خوبی را در سطح ملی و بین المللی به دست آوریم و بازارچه های دائمی، فصلی، مرزی و صادراتی ایجاد کرده تا مواردی که در داخل به اشباع رسیده در سطح بین الملل بر روی آن سرمایه گذاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: گیلان پایلوت طرح تسهیلاتی فرزندآوری در کشور

معاون رییس جمهور: گیلان پایلوت طرح تسهیلاتی فرزندآوری در کشور