مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-28اقتصادي

صندوق بازنشستگی صنعت نفت 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند


رییس صندوق های بازنشستگی صنعت نفت از تشکیل شورای طرح ها در صندوق ها خبر داد و گفت: سه میلیارد دلار در طول سه سال، برای حدود 20 طرح که عمدتا در حوزه نفت و انرژی هستند، - به نقل از وزارت نفت، عبدالحسین بیات، رییس هیئت رییسه صندوق های بازنشستگی وزارت نفت گفت: برای انجام تعهد صندوق ها در مقابل ذی نفعان در سال های پیش رو، شتاب بخشی به تکمیل طرح های اقتصادی اجتناب ناپذیر است بنابراین گروه صندوق ها ظرف سه سال آینده حدود 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی افزود: در راهبرد بلندمدت افق 1404، برای تکمیل 20 طرح حوزه های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی پیش بینی سرمایه گذاری نزدیک به 3 میلیارد دلار داریم؛ از سال 1404 با بهره برداری از این طرح ها، سالانه درآمد مناسبی برای گروه صندوق ها حاصل خواهد شد.

رییس هیئت رییسه صندوق های بازنشستگی گفت: زیربنای تحقق این سرمایه گذاری برای درآمد در افق 1404، پایش، پیگیری و شتاب بخشی سامانمند به طرح های در حال اجرا، معطل و جدید است.

بیات افزود: به همین منظور از هفته نخست کاری، برنامه پایش طرح های اقتصادی و تجاری آغاز شده است و ادامه خواهد یافت؛ در خلال بازدیدها و نشست های فنی با مدیران پروژه ها در سیزده شرکت تابعه صندوق ها، بعضی از چالش های فنی، حقوقی و مدیریتی شناسایی شد بنابراین برای آنکه کنترل پروژه ها سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بازنشستگی صنعت نفت 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند

صندوق بازنشستگی صنعت نفت 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند