مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-28اقتصادي

زنجیره کسب و کار صیادی و دریایی روستاهای گیلان ضعیف است


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه زنجیره کسب و کار صیادی و دریایی روستاهای گیلان ضعیف است، گفت: باید ایجاد اشتغال با تکیه بر منابع بومی هر منطقه باشد.

- حامد کریمی بیرانوند در حاشیه نشست صمیمانه با کارآفرینان استان گیلان که در مجموعه کافه کارآفرینی ماه سو برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اشتغال در فضای مجازی یکی از ضرورت های انکارناپذیر کسب و کار است و در همه کشورهای دنیا توسعه پلتفرم ها و ایجاد مشاغل خانگی از طریق فضای مجازی توسعه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در کشور ما نیز بسیاری از کسب و کارهای تولیدی، توزیعی و خدماتی با فضای مجازی ارتباط دارند و این اتفاق خوبی است، افزود: در جلسه هشتاد و دوم شورای اشتغال به پیشنهاد وزیر ارتباطات قرار شد سهمیه اشتغال برای این وزارتخانه در نظر بگیریم و این به خاطر این است که که یک کارگروه مشترکی در وزارت ارتباطات شکل گرفته به عنوان اقتصاد دیجیتال که به صورت ویژه می خواهد توسعه کسب و کارها از طریق فضای مجازی را پیگیری کند.

کریمی بیرانوند با اشاره به اینکه یک نکته مهم در مورد کسب و کارهای فضای مجازی این است که در ایام کرونا به خاطر اتفاق هایی که در سراسر جهان درگیرش بودند این کسب و کارها بر خلاف سایر مشاغل یک مقدار رونق گرفتند، تصریح کرد: در مشاغل مجازی ارتباط تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره کسب و کار صیادی و دریایی روستاهای گیلان ضعیف است

زنجیره کسب و کار صیادی و دریایی روستاهای گیلان ضعیف است