مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-28سياسي

بازدید 2 ساعته رییس قوه قضاییه از زندان مرکزی مشهد


رییس قوه قضاییه در ادامه برنامه های سفر به استان خراسان رضوی در زندان مرکزی مشهد حضور یافت و به مدت 2 ساعت از بخش های مختلف این زندان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه برنامه های سفر به استان خراسان رضوی در زندان مرکزی مشهد حضور یافت و به مدت دو ساعت از بخش های مختلف این زندان بازدید کرد.

رییس قوه قضاییه در جریان این بازدید با تعدادی از مددجویان زندان مرکزی مشهد به صورت چهره به چهره گفت وگو کرد و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان، دستورات مقتضی را صادر کرد.

در جریان این بازدید که غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در خصوص مطالعه دقیقه و بررسی نامه های زندانیان و عدم ادغام آن ها با سایر نامه هایی که در جریان سفر به خراسان رضوی از مردم گرفته شده است، تاکید کرد.

رییس دستگاه قضا در جریان حضور در زندان مرکزی مشهد و در حین ملاقات بدون واسطه و مستقیم با زندانیان، با مددجویی مواجه شد که به واسطه بدهی در زندان به سر می برد؛ این مددجو مدعی بود که بدهی آماده تسویه است اما از آن جهت که شاکی اقدام به عودت سفته ها نمی کند همچنان در زندان به سر می برد؛ رییس قوه قضاییه پس از استماع مورد خاص این زندانی به مسئولان ذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 2 ساعته رییس قوه قضاییه از زندان مرکزی مشهد

بازدید 2 ساعته رییس قوه قضاییه از زندان مرکزی مشهد