مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-28سياسي

تأکید نماینده ایران بر رفع تحریم های یکجانبه علیه سوریه


معاون نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل بر رفع تحریم های یکجانبه علیه سوریه تأکید کرد و گفت: باید اطمینان حاصل شود کمک هایی که از طریق عملیات فرامرزی وارد سوریه شده به دست مردم نیازمند برسد و به دست گروه های تروریستی نیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، در نشست روز پنجشنبه (هفتم بهمن ماه) شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت و تحولات بشردوستانه در سوریه، با اشاره به نشست اخیر ایران، روسیه و ترکیه در چارچوب روند آستانه گفت: در این نشست کشورهای عضو به عنوان ضامن، خواستار بهبود وضعیت انسانی در سوریه شدند و از جامعه بین المللی، سازمان ملل و کارگزاری های بشردوستانه خواستند تا کمک های خود را به مردم سوریه افزایش دهند.

گفتنی است براساس توافقات صورت گرفته قرار است نشست سران روند آستانه درباره سوریه در ابتدای سال جدید میلادی در تهران برگزار شود.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران 26 دی ماه در دیدار گیر پدرسون نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با تأکید بر حل سیاسی بحران سوریه، حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی در این کشور و هم چنین حملات رژیم صهیونیستی را عامل ایجاد خلل در روند راه حل سیاسی در سوریه برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید نماینده ایران بر رفع تحریم های یکجانبه علیه سوریه

تأکید نماینده ایران بر رفع تحریم های یکجانبه علیه سوریه