مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-28اقتصادي

برخورد با نصب کننده های کاتالیست اجاره ای برای فریب مراکز معاینه فنی


مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور با اشاره به اینکه با استفاده از اکیپ های فنی سیار و دستگاه آنالیز گاز خروجی خودروها به هنگام تردد در کنار جاده کنترل می شوند، - مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور با اشاره به اینکه با استفاده از اکیپ های فنی سیار و دستگاه آنالیز گاز خروجی خودروها به هنگام تردد در کنار جاده کنترل می شوند، از برخورد با افرادی که به قصد فریب مراکز معاینه فنی اقدام به نصب کاتالیست اجاره ای کرده اند، خبر داد.

عبدالله متولی در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر تأثیر کاتالیست در بهبود عملکرد خودروها گفت: درخصوص کاتالیست باید به ماده 2 آیین نامه کاهش آلایندگی هوای کلانشهرها مصوب سال1390 در هیئت وزیران اشاره کنم.

امیدواریم بر اساس این ماده و دو تبصره ذیل آن؛ از یک سو تولید و عرضه کاتالیست با کیفیت در کشور به سبب کاهش قیمت آن، افزایش یابد و از طرفی با همکاری جمعی ارگان هایی همچون وزارت صمت، سازمان محیط زیست و دستگاه های انتظامی و قضایی، نظارت بر تعمیرگاه های متخلفی که به قصد فریب مراکز معاینه فنی اقدام به نصب و اجاره کاتالیست می کنند؛ تشدید شود.

وی افزود: طبق بررسی های انجام شده کاتالیست 90 درصد از گازهای سمی را بی اثر می کند، چنانچه به عنوان نمونه هیدروکربن های نسوخته که از موتور خارج می شوند را تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با نصب کننده های کاتالیست اجاره ای برای فریب مراکز معاینه فنی

برخورد با نصب کننده های کاتالیست اجاره ای برای فریب مراکز معاینه فنی