مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-28پزشكي

بوران و برف حریف ورود واکسن کرونا به اردبیل نشد


علی رغم وجود کولاک شدید و برف و بوران در جاده های مواصلاتی طی 2 هفته گذشته، دوز بالایی از واکسن کرونا با همدلی ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل وارد این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در حالی که سویه جدید امیکرون وارد کشور شده و نگرانی مردم از بابت ابتلاء به سویه های جدید بیماری کووید 19 افزایش یافته اما تزریق یک میلیون و 925 هزار و 254 نفر دز واکسن کرونا در بین اقشار مختلف مردم نشان از استقبال مردم از این طرح و توجه به سلامتی عمومی جامعه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به تشکیل مرتب جلسات قرارگاه سردار سلیمانی در اردبیل اشاره کرد و گفت: مهمترین محور مصوبات قرارگاه سردار سلیمانی تزریق دز سوم واکسن است که با استقبال مردم از این طرح، امیدواریم تا روزهای آینده بخش عظیمی از واکسیناسیون را انجام دهیم.

علی محمدیان اظهار کرد: مصمم هستیم تا مراکز واکسیناسیون در سطح استان افزایش پیدا کرده و مراکزی که امکان مراجعه ندارند، همکاران ما در این مراکز حضور پیدا کرده و واکسیناسیون را انجام دهیم.

گرچه به رغم پیشگیری ها و انجام واکسیناسیون گسترده از سوی علوم پزشکی، سویه امیکرون در حال گسترش است اما از این سو مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز دست از تلاش بر نداشته و در تهیه واکسن حتی در روزهای برفی و کولاک جاده ها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوران و برف حریف ورود واکسن کرونا به اردبیل نشد

بوران و برف حریف ورود واکسن کرونا به اردبیل نشد