مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-28اقتصادي

هیچ یک از پروژه ها و طرح های استان نباید بدون مطالعه باشد


هیچ یک از پروژه ها و طرح های مهم استان نباید بدون مطالعه باشد و با وجود این همه دانشگاه و مراکز پژوهشی در سیستان و بلوچستان تنها عامل متوقف شدن پروژه ها فقط بودجه و اعتبار باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیچ یک از پروژه ها و طرح های مهم استان نباید بدون مطالعه باشد و با وجود این همه دانشگاه و مراکز پژوهشی در سیستان و بلوچستان تنها عامل متوقف شدن پروژه ها فقط بودجه و اعتبار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی شامگاه پنجشنبه در نشست توسعه راه های استان با بیان اینکه راه؛ موضوع اول سیستان و بلوچستان است افزود: تمرکز بر روی پروژه های نیمه تمام کافی نیست و شروع پروژه های جدید به جهت تکمیل کریدور شمال جنوب و استانداردسازی محورهای مواصلاتی بایستی با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: برای تسریع در رفع بسیاری از مشکلات و کمبودهای استان، مدیران باید جهادی خدمت و برای تحقق این موضوع دستگاه نظارتی هم از کار جهادی مدیران پشتیبانی و حمایت کنند.

راه؛ محور و زیربنای توسعه است و تا زمانی که راه های ارتباطی استان از شمال تا جنوب تبدیل به جاده های استاندارد نشود هیچ توسعه ای برای استان متصور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از پروژه ها و طرح های استان نباید بدون مطالعه باشد

هیچ یک از پروژه ها و طرح های استان نباید بدون مطالعه باشد