مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 05:222022-01-28سياسي

«زیرآبی» در کویر «مهریه»


«مهریه» همان مالی که پیش تر با عنوان «کی داده و کی گرفته» یاد می شد، امروزه هم پرداخت آن برای مردان و هم وصولش از سوی زنان دردسر ساز شده است؛ به طوری که بعضا «زیرآبی» برخی زن و شوهرها برای وصول و یا عدم پرداخت این مال دیگر رنگی از زندگی مشترک بر جای نگذاشته .

- عکس منتشره از تجمع مردان مقابل مجلس در شبکه های اجتماعی مهریه همان مالی که پیش تر با عنوان کی داده و کی گرفته یاد می شد، امروزه هم پرداخت آن برای مردان و هم وصولش از سوی زنان دردسر ساز شده است؛ به طوری که بعضا زیرآبی برخی زن و شوهرها برای وصول و یا عدم پرداخت این مال دیگر رنگی از زندگی مشترک بر جای نگذاشته و بیشتر معامله ای منفعت طلبانه را به ذهن متبادر می کند و به نظر می رسد، قانون گذار برای پایان بخشی به این زیرآبی ها باید هر دو سوی این طناب پوسیده را ترمیم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتمین تجمع حامیان اصلاح قانون مهریه که اغلب آنان را مردان تشکیل می دهند، در حالی روز سه شنبه مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار شد که از جملات نوشته شده بر پلاکاردهای تجمع کنندگان این طور به نظر می رسد که اصلی ترین خواسته آنها حذف زندان برای مردان بدهکار مهریه است.

اگرچه عقل حکم می کند زوجین در ابتدای زندگی مشترک بر حسب واقعیات و توان مالی خود اقدام کرده و پای اسناد ازدواجی که با مهریه های سنگین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زیرآبی» در کویر «مهریه»

«زیرآبی» در کویر «مهریه»