مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:522022-01-27اقتصادي

ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی تشکیل می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به توانمندی های فنی و صنعتی استان در تولید لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: به منظور هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به توانمندی های فنی و صنعتی استان در تولید لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: به منظور هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در استان تشکیل می شود.

صابر پرنیان روز پنجشنبه،7 بهمن ماه، در دیدار با اعضای انجمن لوازم خانگی آذربایجان شرقی با بیان اینکه سازمان صمت پرچمدار مطالبه گری خواهد بود، اظهار کرد: تمام تفاسیر از قانون باید به نفع تولید و توسعه ی واحدهای صنعتی باشد و هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر بوروکراسی های اداری دچار مشکل شود.

وی با تاکید بر ظرفیت بالای واحدهای صنعتی لوازم خانگی استان به عنوان قطب این حوزه در کشور ادامه داد: ستاد تسهیل مختص لوازم خانگی به منظور پیگیری مشکلات این بخش در تامین مواد اولیه، نوسازی تجهیزات و ماشین آلات و تسهیلات تشکیل خواهد شد.

رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی، صنعت لوازم خانگی را صنعتی با ارزش افزوده بالا برشمرد و افزود: کیفیت لوازم خانگی تولیدی در استان بسیار مطلوب است و برای صادرات به کشورهای همجوار و افزایش ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی تشکیل می شود

ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی تشکیل می شود