موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:372022-01-27بين الملل

تجمع خودجوش دانشجویان دانشگاه های مازندران در حمایت از مردم مظلوم یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، دانشجویان دانشگاه های مازندران در حمایت از مردم مظلوم یمن در حملات چند روز گذشته رژیم آل سعود و سکوت رسانه ها و وزارت امورخارجه به صورت خودجوش تجمع کردند.

مراسم ضدائتلاف سعوی در تاریخ هفتم بهمن 1400 در مقابل نمایندگی وزارت خارجه در ساری با بیانیه ضداستکبار و کشورهای متحد در حمله و محاصره مردم مظلوم یمن من جمله عربستان سعودی و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر عربستان صعودی ادامه یافت.

بیانیه به صورت زبان انگلیسی و بعد از آن به صورت فارسی برای حاضران قرائت شد.

در این بیانیه آمده است؛ پس از هفت سال جنگ بی حاصل در یمن و کشتار و غارت مردم تحت ستم آن دیار توسط مزدوران سعودی و اماراتی، این بار موج تازه ای از خباثت ها را در این کشور شاهدیم.

سعودی ها که پس از صرف میلیاردها دلار در یمن، توسط دلاوران ارتش و کمیته های مردمی زمین گیر شده اند، مذبوحانه به سراغ شریک خود یعنی امارات متحده عربی رفته اند.

حکام مرتجع این ممالک، نام اسلام را یدک می کشند و ندای دینداری سر می دهند، اما چندین سال است که برادران مسلمان یمنی را از دسترسی به امکانات اولیه زندگی محروم کرده اند و شبانه روز با جنگ افزارهای مدرن آمریکایی و اسراییلی بمب هایی از جنس خشونت ورزی استکبار و استبداد می پراکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع خودجوش دانشجویان دانشگاه های مازندران در حمایت از مردم مظلوم یمن

تجمع خودجوش دانشجویان دانشگاه های مازندران در حمایت از مردم مظلوم یمن