مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:472022-01-27اقتصادي

تونل کبیرکوه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تونل کبیرکوه، گفت: این پروژه در بین شهر دره شهر و آبدانان در جنوب استان 75 درصد پیشرفت دارد.

- ، عبدالله بهادری ظهر پنجشنبه در بازدید از مسئولان ارشد استان از تونل کبیر کوه اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار به موقع تا پایان سال 1402 این تونل تکمیل خواهد شد.

وی در مورد تونل اصلی کبیرکوه گفت: تونل اصلی با 4750 مترطول، حفاری وکف برداری و 1500 متر لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوارها) آن به انجام رسیده و ادامه عملیات لاینینگ، زیرسازی وروسازی و تکمیل جاده های دسترسی آن به سمت آبدانان و مورموری طبق قرارداد جدید آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: از سمت دره شهر نیز پیمانکار مشغول عملیات راهسازی، لاینینگ تونل های دسترسی مسیر که طول آنها در مجموع 1850 متر می باشد (بخاطر پیش بینی لاین سبقت اکثراً به صورت سه خطه حفاری شده اند)، 240 متر گالری در مقطع ریزشی نیز احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه تونل کبیرکوه را در مجموع 75 درصد عنوان کرد و هدف از اجرای تونل کبیرکوه، حذف گردنه های پرخطرمحور دره شهر به آبدانان و دربلندمدت احداث راه ارتباطی جنوب و شمال استان و همچنین ارتباط استان های مرکزی به مرزهای غربی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل کبیرکوه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تونل کبیرکوه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد