مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-27فرهنگي

فراخوان چهارمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی شب چراغ اعلام شد


فراخوان چهارمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی شب چراغ با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان فیروزآباد اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، فراخوان چهارمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی شب چراغ با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی (طلاق، اعتیاد و خودکشی ) منتشر شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد در این خصوص اظهار داشت: هر چند از نقش فرهنگ و هنر در کاهش آسیب های اجتماعی غفلت می شود اما از آنجا که ابزار هنر دارای قدرت تأثیرگذاری نامحدودی است، در شرایط کنونی جامعه ما یکی از وظایف و نقش های مهم هنر و هنرمندان، پرداختن به مسائل و آسیب های اجتماعی است.

سلیمان شریفی افزود: دستگاه های اجرایی و مسئولین تردیدی نداشته باشند که به وسیله فرهنگ و هنر می توان به شکل تأثیرگذار فرهنگ سازی کرد، سخن گفت و آموزش داد.

وی ادامه داد: در حوزه پیشگیری از وقوع آسیبهای اجتماعی و جرم و بزهکاری، زبان هنر، گویا و تأثیرگذارتر از هر زبان و ابزاری دیگر است.

شریفی با بیان این که در حقیقت ما در برگزاری این جشنواره دو هدف اصلی را دنبال می کنیم، اضافه کرد: در این جشنواره، نخست هدف در حوزه پیشگیری و استفاده از ظرفیت هنر و هنرمندان در جهت پیشگیری به عنوان اصلی ترین رکن آموزش و آگاهی، دوم فراهم کردن زمینه فعالیت هنرمندان به خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان چهارمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی شب چراغ اعلام شد

فراخوان چهارمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی شب چراغ اعلام شد