مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:522022-01-27سياسي

چاره برون رفت از تنگاها تفکر بسیجی است


فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه مشکلات و دغدغه های مردم در حوزه های مختلف به ویژه اقتصاد قابل رفع است، گفت: چاره برون رفت از تنگاها تفکر بسیجی است.

- فرهاد شیبک در جلسه مشترک با هیئت رییسه مجمع بسیج شهرستان کلاله با تقدیر از حضور همیشگی بسیج در کنار دولت ها برای کمک به توسعه کشور، اظهار کرد: در طول سالهای متمادی همه شاهد بوده اند که مجموعه نهاد انقلابی و مردمی بسیج در تمامی عرصه ها در کنار دولت ها بوده و بدون هیچ منت و ادعایی برای توسعه و کاهش محرومیت ها رشادت به خرج داده است.

وی با بیان اینکه شعار بسیج مبنی بر حفظ دستاوردهای انقلاب یک شعار اصولی و مبتنی بر تفکر امامین انقلاب است، افزود: اینکه بسیج در طول دهه های بعد از انقلاب اسلامی، دولت اسلامی و مردمی را دستاورد انقلاب دانسته و برای حفظ و صیانت از آن از هیچ کمکی دریغ نکرده است نشان از فهم عمیق و درست از مبانی انقلاب دارد.

فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه روحیه و تفکر بسیجی موجب رشد و تعالی جامعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تردید نداشته باشید که تمامی مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی با استقرار تفکر بسیجی و جهادی در مدیران و مردم قابل حل و رفع خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره برون رفت از تنگاها تفکر بسیجی است

چاره برون رفت از تنگاها تفکر بسیجی است