مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:122022-01-27سياسي

بهره برداری از دستگاه رادیولوژی مرکز جامع سلامت شلمزار


دستگاه « CR » رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شلمزار به همت قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش به بهره برداری رسید.

- شلمزار- دستگاه CR رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شلمزار به همت قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، عنوان کرد: بر اساس دستورات فرماندهی کل ارتش و پیگیری و دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، اقدامات محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است که این مهم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای تهیه دستگاه CR رادیولوژی دیجیتال 450 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: عملیات احداث بیمارستان تنفسی دائمی در محوطه بیرونی بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد توسط ارتش در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه بیمارستان تنفسی شهرکرد در مساحتی بالغ بر هزار متر مربع در حال ساخت است، ادامه داد: پیشرفت فیزیکی این بیمارستان 30 درصد می باشد که عملیات ساخت و ساز بر اساس شرایط جوی در حال انجام است.

فعالیت 10 بیمارستان در چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه این مراسم با بیان اینکه 10 بیمارستان در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: چهار مرکز جامع خدمات سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دستگاه رادیولوژی مرکز جامع سلامت شلمزار

بهره برداری از دستگاه رادیولوژی مرکز جامع سلامت شلمزار