مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-27دانش

تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه ها نوعی سرمایه گذاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان؛ آیین تکریم محمد علی لطف الهی یقین، رییس سابق و معارفه محمد زاد شکویان، - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در حقیقت نوعی سرمایه گذاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان؛ آیین تکریم محمد علی لطف الهی یقین، رییس سابق و معارفه محمد زاد شکویان، رییس جدید دانشگاه مراغه با حضور هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

هاشم داداش پور در این آیین با اشاره به اینکه تامین بخشی از بودجه وزارت علوم در حوزه همسان سازی به فروش املاک و مستغلات موکول شده است، افزود: وزیر علوم با جدیت به دنبال تخصیص و جذب اعتبار مورد نیاز است تا دغدغه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها را کمتر کند.

وی همچنین به لزوم جذب مشارکت خیران برای توسعه مراکز دانشگاهی نیز اشاره و بیان کرد: درود به همه خیرانی که در دانشگاه ها سرمایه گذاری می کنند و بنده نیز دست خیران فعال در حوزه دانشگاه ها را می بوسم.

به گفته وی فرد خیری ساختمان های زیادی در دانشگاه گیلان احداث کرده و رییس وقت دانشگاه نیز در پاسخ به این کار خیر، آرامگاه این فرد را در محوطه دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه ها نوعی سرمایه گذاری است

تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه ها نوعی سرمایه گذاری است