مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-27دانش

تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه ها نوعی سرمایه گذاری است


تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در حقیقت نوعی سرمایه گذاری است.

- به نقل از سازمان امور دانشجویان، آیین تکریم دکتر محمدعلی لطف الهی یقین رییس سابق و معارفه دکتر محمد زاد شکویان رییس جدید دانشگاه مراغه با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم هاشم داداش پور با اشاره به اینکه تأمین بخشی از بودجه وزارت علوم در حوزه همسان سازی به فروش املاک و مستغلات موکول شده است، افزود: وزیر علوم با جدیت به دنبال تخصیص و جذب اعتبار مورد نیاز است تا دغدغه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها را کمتر کند.

معاون وزیر علوم گفت: تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در حقیقت نوعی سرمایه گذاری است و اگر اعضای هیئت علمی دغدغه نداشته باشند، در مسیر رشد و هدایت علمی کشور حرکت خواهند کرد.

وی همچنین به لزوم جذب مشارکت خیران برای توسعه مراکز دانشگاهی اشاره و بیان کرد: درود به همه خیران که در دانشگاه ها سرمایه گذاری می کنند و بنده نیز دست خیران فعال در حوزه دانشگاه ها را می بوسم.

به گفته داداش پور فرد خیری ساختمان های زیادی در دانشگاه گیلان احداث کرده و رییس وقت دانشگاه نیز در پاسخ به این کار خیر، آرامگاه این فرد را در محوطه دانشگاه جانمایی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه ها نوعی سرمایه گذاری است

تخصیص منابع مالی بیشتر به دانشگاه ها نوعی سرمایه گذاری است