مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-27اقتصادي

برخورد قاطع با گران فروشانی که معیشت مردم را تنگ کرده اند


در شرایط جنگ اقتصادی با کسانی بخواهند با تعمد به کشور خیانت کرده و برای سودجویی خود معیشت مردم را تنگ کنند با جدیت برخورد می کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر دادگستری تأکید کرد: در شرایط جنگ اقتصادی با کسانی بخواهند با تعمد به کشور خیانت کرده و برای سودجویی خود معیشت مردم را تنگ کنند با جدیت برخورد می کنیم.

امیرحسین رحیمی پنج شنبه، هفتم بهمن ماه، در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با اشاره به وظایف تعزیرات حکومتی در راستای تأمین معیشت مردم، اظهار کرد: مردم از دولت توقع دارند که نظارت بر بازار را بیشتر کند.

وی ادامه داد: در این شرایط مردم می پذیرند که ممکن است قیمت کالایی بر اثر عوامل ناشی از تولید و عرضه گران تمام شود؛ چراکه تولیدکننده نباید ضرر کند.

با این حال گاهی اوقات این گونه نیست و مواد اولیه گران نشده، اما کالا گران عرضه می شود.

رحیمی با بیان اینکه گاهی تولید کننده قیمت بالایی بر روی کالا درج کرده یا فروشنده کالا را گران می فروشد، تصریح کرد: در هر دو این شرایط سازمان تعزیرات حکومتی مسئولیت و ماموریت دارد.

وی با اشاره به اقدام شایسته وزارت صنعت، معدن و تجارت در درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها، خاطرنشان کرد: پیش از این تولیدکنندگان قیمت مصرف کننده را که شامل قیمت تمام شده کالا به علاوه هزینه حمل ونقل، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با گران فروشانی که معیشت مردم را تنگ کرده اند

برخورد قاطع با گران فروشانی که معیشت مردم را تنگ کرده اند