مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-27حوادث

اجرای رزمایش طرح شهید رحیم فعال در بم استان کرمان


رزمایش امدادرسانی و اجرای عملیات کمک رسانی پلیس به مردم در مواقع وقوع بحران مزین به نام شهید رحیم فعال در شهرستان بم برگزار شد.

- ایسنا/کرمان رزمایش امدادرسانی و اجرای عملیات کمک رسانی پلیس به مردم در مواقع وقوع بحران مزین به نام شهید"رحیم فعال" در شهرستان بم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رزمایش امدادرسانی و اجرای عملیات کمک رسانی پلیس به مردم در مواقع وقوع شرایط بحرانی مزین به نام شهید رحیم فعال در مرکز آموزش شهید هادی رییسی شهرستان بم با حضور و تحت نظارت سردار عطایی مدیر کل اداره طرح ریزی عملیاتی معاونت عملیات فرماندهی کل انتظامی، فرمانده انتظامی استان کرمان و انجام تمریناتی توسط یگان های عملیاتی پلیس اجرا شد.

در این رزمایش ماموران انتظامی در قالب تیم های انتظامی مجری نظم و امنیت، تیم های راه و راهور مجری امنیت ترددها و امور ترافیکی و تیم های انتظامی فعال در زمینه امداد و نجات و امدادرسانی پزشکی، شرایط فرضی انجام امدادرسانی در شرایط بحرانی همچون وقوع سیل و زلزله را با استقرار در مقرهای یدکی و چادر تمرین کردند.

مدیر کل اداره طرح ریزی عملیاتی معاونت عملیات فرماندهی کل انتظامی در این رزمایش با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدا بیان داشت: شهرستان بم از جمله مناطق کشور است که طی چند سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش طرح شهید رحیم فعال در بم استان کرمان

اجرای رزمایش طرح شهید رحیم فعال در بم استان کرمان