مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-27اجتماعي

بارش 12 سانتی متری برف در کوهرنگ/ ارتفاع برف به نیم متر رسید


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان، گفت: این سامانه تاکنون سبب بارش 12 سانتی متری برف در کوهرنگ شده و هم اکنون ارتفاع برف در این ایستگاه به 52 سانتی متر رسیده است.

- معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر وقت روز گذشته به استان، گفت: این موج سبب بارش 12 سانتی متری برف و 45 میلی متر باران در کوهرنگ شده و هم اکنون ارتفاع برف در این ایستگاه به 52 سانتی متر رسیده است.

بارش 11 میلیمتری باران در شهرکرد معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این سامانه بارشی تا ساعت 10 صبح امروز سبب بارش 11/8 میلی متر باران در شهرکرد مرکز استان شده است.

وی افزود: هم اکنون در منطقه کوهرنگ، گردنه ناغان و گردنه زردیا بارش برف را داریم و انتظار داریم این سامانه بارشی از بعدازظهر امروز کمی ضعیف شود اما همچنان تا اواخر وقت امشب یکسری بارش های ضعیف در مناطق غربی استان و منطقه کوهرنگ خواهیم داشت.

وزش باد شدید و وقوع کولاک در استان نوروزی با اشاره به وزش باد شدید طی امروز در سطح استان، اضافه کرد: در مناطقی که بارش برف داشتیم انتظار کولاک و کاهش دید را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 12 سانتی متری برف در کوهرنگ/ ارتفاع برف به نیم متر رسید

بارش 12 سانتی متری برف در کوهرنگ/ ارتفاع برف به نیم متر رسید