مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-27اقتصادي

از مشکلات کشاورزان تا وعده رفع مشکل/ استمهال وام ها در راه است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در این شرایط و اوضاع اقتصادی کشور که هر کسی به دنبال رفع مشکلات خود است گویا این اوضاع به مذاق مردمان محروم جامعه که از کشاورزی و دامداری امرار معاش می کنند خوش نیامده است.

 استان ایلام از ترکش خلف وعده های مسوولین در امان نیست؛ محرومیت این استان روز به روز بیشتر می شود و مردمان این دیار هر روز شکسته تر خواهند شد.

 کشاورزان سراسر استان ایلام از وعده های سر خرمن مسوولین برای استمهال وام های کشاورزی و پرداخت خسارت ها خسته شده و بانک عامل به زور فشار خواستار بازپرداخت وام از طرف کشاورزان و دامداران هستند.

این روزها در مناطق مختلف، سیل و برف خسارت های زیان باری را به کشاورزی و دام های مردم وارد کرده و دیگر توان پرداخت وام های کشاورزی در این شرایط را ندارند و نیازمند توجه مسوولان برای استمهال دوباره وام ها و پرداخت خسارت ها هستند.

  دامداران و کشاورزان دچار خسارت شده اند یکی از کشاورزان به خبرنگار فارس گفت: همه در این موقعیت شاهدیم که زندگی مردم که به کشاورزی و دامداری وابسته است دچار چه خساراتی شده و در این شرایط که برای مایحتاج اولیه زندگی خود مانده اند چرا بانک کشاورزی تهدید به شکایت از کشاورزان برای بازپرداخت وام های خود می کند؛ ما می دانیم که بانک حق دارد که پول خود را بخواهد اما مسوولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشکلات کشاورزان تا وعده رفع مشکل/ استمهال وام ها در راه است!

از مشکلات کشاورزان تا وعده رفع مشکل/ استمهال وام ها در راه است!