مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-27سياسي

شعارزدگی در شورای شهر خرم آباد/ حال و روز شهر خوب نیست!


شهر خرم آباد به واسطه تلنبار شدن مشکلات نیازمند جراحی عمیق در حوزه های عمرانی، فرهنگی و سایر مباحث مربوط به حوزه مدیریت شهری است، اما عملکردی که شهردار و شورای شهر ششم تا اینجای کار از خود نشان داده اند نمی تواند برای برون رفت از بن بست فعلی راهگشا باشد .

- خبرگزاری فارس خرم آباد_سعید سرشار؛ در روزها و هفته های اخیر شاهد نطق های پر شور و حرارت اعضای شورای شهر خرم آباد از تریبون رسمی این شورا در باب انتقاد از مدیریت شهری هستیم.

شرایط موجود در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و.

شهر خرم آباد به خوبی نشان دهنده وضعیت بد موجود در حوزه مدیریت شهری است که البته اکثر این مشکلات در طی سالهای گذشته روی هم تلنبار شده و کار را برای مدیران شهری در دوره اخیر سخت کرده است.

بر همین اساس است که بسیاری از شهروندان در فضای مجازی و تریبون های رسمی و غیر رسمی که به دست می آورند از شرایط موجود در شهر خرم آباد به شدت گلایه مند بوده و خواهان اصلاح و بهبود شرایط هستند.

اما نکته ای که این روزها قابل بحث بوده و جای تعجب دارد این است که اعضای شورای شهر و حتی برخی از مسوولان شهرداری به جای اینکه در قامت مدیر و مسوول پاسخگوی گلایه مردم باشند و برای برون رفت از شرایط موجود برنامه خود را رسانه ای کنند، با مردم همراه شده و نقش شهروند منتقد را بازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعارزدگی در شورای شهر خرم آباد/ حال و روز شهر خوب نیست!

شعارزدگی در شورای شهر خرم آباد/ حال و روز شهر خوب نیست!