مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-27سياسي

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه برای درگذشت پرتو کرمانشاهی


استاندار کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت شاعر و ادیب گرانقدر و فرهیخته کرمانشاهی استاد علی اشرف نوبتی را تسلیت گفت.

- پیام تسلیت استاندار کرمانشاه برای درگذشت "پرتو کرمانشاهی" ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت شاعر و ادیب گرانقدر و فرهیخته کرمانشاهی استاد علی اشرف نوبتی را تسلیت گفت.

در متن پیام بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه به مناسبت درگذشت استاد پرتو کرمانشاهی آمده است: خبردرگذشت شاعر بزرگ و نامدار کرمانشاهی زنده یاد استاد علی اشرف نوبتی سبب اندوه، تأثر و تألم خاطر فراوان شد.

این شاعر برجسته، خوش قریحه و شیرین ­سخن کرمانشاهی و چهره نام آور ادبیات و فرهنگ کشور در دوران عمر با برکت و با عزت خویش که به زبان فارسی، کردی و گویش فارسی کرمانشاهی شعر می سرود؛ آثاری ماندگار به یادگار گذاشت و بی شک خدمات ارزنده این شاعر فرزانه در عرصه شعر و ادب در اذهان جاودانه خواهد ماند.

اینجانب درگذشت زنده یاد استاد پرتو کرمانشاهی شاعر گرانقدر و گرانمایه کشور را به خانواده معزا، عموم مردم، جامعه ادبی، فرهنگی و هنری، اساتید و فعالان عرصه ادبیات و فرهنگ و هم استانی های عزیز تسلیت عرض می نمایم و از پیشگاه احدیت برای آن مرحوم، فقید سعید رحمت واسعه الهی، آمرزش و همنشینی با صالحان و نیکان و برای خانواده معزا، دوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه برای درگذشت پرتو کرمانشاهی

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه برای درگذشت پرتو کرمانشاهی