مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-27اجتماعي

گرد و خاک مهمان خراسان جنوبی می شود/هشدار سطح زرد برای استان


مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: برای روزهای پنج شنبه و جمعه در خراسان جنوبی پیش بینی وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی را داریم و هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

- اظهار کرد: برای روزهای پنج شنبه و جمعه در خراسان جنوبی پیش بینی وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی را داریم و هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: در شرایطی که هشدار زرد برای وزش شدید باد صادر می شود، احتمال خسارت به پوشش گلخانه ها، سالن های پرورش دام و طیور، سقوط دکل های برق، سقوط اجسام حتی سنگین از ارتفاع ساختمان های در حال ساخت (به عنوان مثال آهن) وجود دارد.

خندان رو ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در هشدار وزش باد وجود دارد، شکسته شدن نهال های جوان است که ریشه های عمیق و قوی ندارد که در این زمینه نیز کشاورزان عزیز باید مراقبت های جدی داشته باشند تا خدای نکرده دچار خسارت نشوند.

وی گفت: مردم عزیز نیز بهتر است در این دو روز به واسطه کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی از تردد در جاده خودداری کنند و به ویژه افراد سالمند، بیماران تنفسی و سایر گروه های حساس در خانه بماند تا از سلامت خود حفاظت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک مهمان خراسان جنوبی می شود/هشدار سطح زرد برای استان

گرد و خاک مهمان خراسان جنوبی می شود/هشدار سطح زرد برای استان