مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-27حوادث

برگزاری دوره آموزش اورژانسی مدیریت بحران حیات وحش در البرز


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: دوره آموزشی تئوری و عملی «اورژانس و مدیریت بحران حیات وحش در محیط زیست شهری» در استان برگزار شد.

- ، فردین حکیمی صبح پنجشنبه در حاشیه برگزاری یکی از دوره های آموزشی حیات وحش در کرج اظهار کرد: دوره آموزشی تئوری و عملی اورژانس و مدیریت بحران حیات وحش در محیط زیست شهری با همکاری اداره آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج و اداره کل حفاظت محیط زیست این استان برگزار شد وی بیان کرد: این دوره با تدریس دکتر سعید یزدانی نیا، کلینیسین حیوانات و مشاور طب و امنیت زیستی حیات وحش در اداره کل حفاظت محیط زیست البرز در مجموعه سالن های اجتماعات نژاد فلاح با حضور مسئولین مربوطه و اولین گروه از فرماندهان عملیاتی شیفت های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، ایجاد آمادگی های علمی و عملیاتی آتش نشانان برای امداد حیات وحش آسیب دیده در اکوسیستم های شهری و حمایت بیشتر این سازمان، از تنوع زیستی و محیط زیست کشور است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرزمتذکر شد:امید داریم در آینده ای نزدیک و با همکاری های بی شائبه دستگاه های مربوطه این هدف تا تشکیل نخستین تیم تخصصی امداد و نجات حیوانات ( Animal Rescue Team ) به عنوان یکی از تیم های تخصصی سازمان آتش نشانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزش اورژانسی مدیریت بحران حیات وحش در البرز

برگزاری دوره آموزش اورژانسی مدیریت بحران حیات وحش در البرز