مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-27پزشكي

موج اُمیکرون فارس را تهدید می کند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به افزایش قابل توجه تعداد مراجعات به مراکز 16 ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا، تاکید کرد که موج کرونای اُمیکرون فارس را تهدید می کند.

- دکتر عباس رضاییان زاده پنجشنبه 7 بهمن به خبرنگاران گفت: با ساده انگاری مردم در خصوص سویه امیکرون و کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی و روند کند مراجعه هم استانی ها برای تکمیل چرخه واکسیناسیون، احتمال رخداد موج امیکرون بسیار زیاد است.

او ادامه داد: در حال حاضر حدود 60 درصد موارد تشخیص داده شده کرونا در استان، مبتلا به سویه امیکرون هستند و با افزایش مراجعه به مراکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا و موارد بستری، نگران روزهای پیش رو هستیم.

6 درصد مردم فارس هیچ واکسنی نزده اند معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه هنوز 6 درصد از مردم برای دریافت واکسن مراجعه نکرده اند، تاکید کرد: با توجه به سرایت پذیری بالای این سویه و احتمال بالای ابتلای مجدد در آن، تکمیل چرخه واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، راه برون رفت از این بحران است.

رضاییان زاده با اشاره به فعالیت 41 مرکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا(16ساعته) در استان فارس، از عموم مردم استان خواست تا در صورت دارا بودن علایم ابتلا به کرونا، تماس خود را تا حد ممکن با اطرافیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج اُمیکرون فارس را تهدید می کند

موج اُمیکرون فارس را تهدید می کند