مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-27اقتصادي

ورود منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به صنعت اسباب بازی


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: تولید اسباب بازی بومی یکی از نیازهای کشور است و منطقه ویژه اقتصادی ظرفیت ورود و حمایت از سرمایه گذاران این حوزه را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله بهرامشاهی صبح امروز 7 بهمن ماه در جلسه بررسی ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان برای ورود به صنعت اسباب بازی با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس اظهار کرد: دو هزار هکتار وسعت منطقه، زون بندی های مختلفی دارد و در کنار صنایع شیمیایی و.

به دنبال ایجاد محورهای دیگری از جمله آی.

تی، گردشگری و .

هستیم و در حوزه اسباب بازی که یک صنعت جذاب است، سرمایه گذارانی هم ورود کرده اند که آمادگی داریم زمین مورد نیاز را به سرمایه گذار این حوزه واگذار کنیم.

وی صنعت اسباب بازی را یکی از صنایع کم آب بر دانست و با دعوت از انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی کشور به رفسنجان و بازدید از شهرستان و منطقه ویژه اقتصادی تصریح کرد: با توجه به دغدغه ای که در این خصوص وجود دارد حمایت های لازم را خواهیم داشت که بتوانیم گامی برای تولید اسباب بازی های بومی کشورمان برداریم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس نیز در این جلسه، رفسنجان را یک شهرستان کشاورزی و صنعتی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مس کاتدی در کشور دانست و اظهار کرد: یکی از زیرساخت های لازم برای صنایع، آب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به صنعت اسباب بازی

ورود منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به صنعت اسباب بازی