مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-27اقتصادي

زیرساخت های شهرستان دشتی در همه زمینه ها توسعه یافت


فرماندار سابق دشتی از توسعه زیرساخت ها در این شهرستان خبر داد و گفت: پوشش گاز رسانی در روستاهای این شهرستان به 99 درصد رسید.

- ، عبدالله نادری صبح پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار دشتی با اشاره به اقدامات چهار ساله در سطح شهرستان اظهار داشت: تا قبل از ورود ما در شهرستان شهرک صنعتی خوابیده بود ولی در این مدت با ایجاد فرصت های لازم برای سرمایه گذاران و تقویت زیر ساخت ها چندین کارخانه فعال که زمینه اشتغال برخی افراد فراهم کرد.

فرماندار سابق دشتی افزود: در حال حاضر چندین طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی با اعتبار بالغ بر هزار میلیارد تومان در سطح شهرستان در دست اجرا است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال جوانان زیادی فراهم می کند.

نادری با بیان اینکه اولین آب شیرین کن روستایی در این شهرستان راه اندازی شد، افزود: در این مدت سد قیز قلعه افتتاح و عملیات اجرایی سد دشت پلنگ نیز آغاز شد.

بهبود وضعیت آب وی بیان کرد: انتقال آب از تنگ سدر به خورموج یکی از اقدامات ارزشمند در جهت بهبود وضعیت آب مردم شهر خورموج بود که اتفاق افتاد.

نادری از احداث دو مخزن آب در چاوشی و گلستان خبر داد و گفت: پوشش گاز رسانی در شهرها به 100 درصد و روستاها به 99 درصد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های شهرستان دشتی در همه زمینه ها توسعه یافت

زیرساخت های شهرستان دشتی در همه زمینه ها توسعه یافت