مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:472022-01-27پزشكي

وضعیت کرونایی 5 شهرستان سیستان و بلوچستان زرد شد


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت کرونایی 5 شهرستان استان با افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس زرد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سیستان و بلوچستان وضعیت شهرستان های دشتیاری و چابهار، نیکشهر، بمپور و ایرانشهر به زرد تغییر رنگ داد.

وی افزود: تصمیم گیری های لازم با توجه به زرد شدن وضعیت کرونایی در پنج شهر سیستان و بلوچستان در ستاد استانی مدیریت و مقابله با این ویروس انجام خواهد شد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با ابتلای 208 نفر دیگر به کرونا طی 24 ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به 135 هزار و 244 نفر رسیده است.

سید محمد هاشمی شهری ادامه داد: در شبانه روز گذشته فوت ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان گزارش نشده است.

وی با بیان این که هم اینک 66 بیمار حاد تنفسی و 9 فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند، از شهروندان درخواست کرد هنگام خروج از خانه با استفاده از ماسک و شستشوی دست ها اصول بهداشتی و آداب تنفسی را بخوبی رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا گفت: بر خلاف تصور عمومی سویه امیکرون تهدیدی جدی برای سلامت عمومی است و نباید فریب شمار پایین موارد بدحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی 5 شهرستان سیستان و بلوچستان زرد شد

وضعیت کرونایی 5 شهرستان سیستان و بلوچستان زرد شد