مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 03:372022-01-27بين الملل

حمایت مصر از مقابله امارات با اقدامات تروریستی


رییس جمهوری مصر در سفر خود به ابوظبی بر حمایتش از اقدامات امارات برای مقابله با هرگونه اقدام تروریستی علیه خود تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط مصر، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر در جریان سفر خود به امارات و در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی تاکید کرد که مصر از هرگونه ابتکار عملی که امارات برای مقابله با اقدامات تروریستی علیه اش در پیش بگیرد، حمایت می کند.

به گفته سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر، سیسی در این دیدار همبستگی دولت و ملت مصر با کشور برادر امارات را در مورد حادثه تروریستی اخیر که موجب مرگ یک تن و زخمی شدن تعدادی دیگر شد، اعلام می کند.

همچنین سیسی در این دیدار تاکید کرد: مصر هرگونه اقدام تروریستی نیرو های حوثی در هدف قرار دادن امنیت، ثبات و آرامش کشور امارات و مردم آن را محکوم کرده و حمایت خود را از تمامی اقداماتی که امارات برای مقابله با هرگونه اقدام تروریستی علیه خود در پیش بگیرد، اعلام می کند.

سیسی تاکید کرد: اصول مصر در قبال بحران های منطقه مبتنی بر عدم مداخله خارجی، مبارزه با خشونت و گروه های تندرو و تروریستی و حفظ نهاد های ملی کشور با هدف برقراری ثبات در کشورهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مصر از مقابله امارات با اقدامات تروریستی

حمایت مصر از مقابله امارات با اقدامات تروریستی