مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 01:472022-01-26سياسي

سرنوشت یک نهاد انقلابی در آستانه دهه فجر


نهاد انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی در 16 مرداد سال 1359 در استمرار حرکت انقلاب فرهنگی، توسط ستاد انقلاب فرهنگی منصوب امام خمینی (ره) تشکیل و به نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی فقط یک نهاد نیست، - نهاد انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی در 16 مرداد سال 1359 در استمرار حرکت انقلاب فرهنگی، توسط ستاد انقلاب فرهنگی منصوب امام خمینی (ره) تشکیل و به نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی فقط یک نهاد نیست، بلکه یک فرهنگ است، یک سمت گیری و حرکت است.

هر چه بتوانیم ما این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم و آن را پایدار و استوار کنیم کشور را به سمت سربلندی و عزت و استقلال حقیقی بیشتر پیش برده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام خمینی (ره) در پیام نوروزی سال 1359 خود فرمود: باید انقلاب اساسی در تمام دانشگاه های سراسر ایران بوجود آید.

این پیام به جان دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشگاه ها نشست و احساس مسوولیت کردند.

دانشگاه ها پس از تعطیلات نوروزی کار خود را آغاز کرده و اعضای گروه های چپ گرا که اغلب در دانشگاه ها اتاق جنگ درست کرده بودند به توطئه های خود ادامه می دادند.

تب و تاب انقلاب فرهنگی داغ داغ بود و مباحث دانشجویی و دانشگاهی بیشتر به انقلاب فرهنگی و چگونگی آن می پرداخت، مطابق برنامه از پیش تعیین شده، از هر انجمن اسلامی نماینده ای در اتحادیه انجمن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت یک نهاد انقلابی در آستانه دهه فجر

سرنوشت یک نهاد انقلابی در آستانه دهه فجر