مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 00:572022-01-26سياسي

سایتی که باید نمایشگاه مجازی کتاب باشد نه جلد کتاب!


یک دیتاساینتیست که معتقد است طراحی برخی قسمت های سایت نمایشگاه مجازی کتاب خیلی باعجله و فقط برای رفع تکلیف انجام شده است با انتقاداتی از پلتفرم این رویداد می گوید: - این سایت قرار است نمایشگاه مجازی کتاب باشد نه نمایشگاه مجازی جلد کتاب! وحید باقی، دیتاساینتیست در گفت وگو با ایسنا درخصوص راهکارهایی برای بهبود وضعیت سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با توجه به اختلالات و تجربیات مربوط به نخستین دوره این رویداد ، ضمن انجام بررسی هایی اظهار کرد: زمانی که نمایشگاه کتاب به صورت حضوری برگزار می شد، مخاطبان از طریق گشتن در محوطه نمایشگاه یا پرس وجو از افراد مختلف و حتی بدون استفاده از نقشه راهنما می توانستند غرفه ناشر و کتاب های مورد نظر خود را پیدا کنند اما حالا که این رویداد به صورت مجازی برگزار می شود، نقشه راهنما اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

او سپس گفت: بنابراین مهم ترین قسمت وب سایت یک نمایشگاه کتاب، بخش جست وجوی آن است که قرار گرفتن آن در صفحه اول وب سایت هم بر همین موضوع تاکید می کند.

‏باقی در عین حال با بیان این که طراحی ظاهری وب سایت کاملا ساده و بدون هرگونه پیچیدگی ست، ادامه داد: از این جهت نکته مثبتی برای آن محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایتی که باید نمایشگاه مجازی کتاب باشد نه جلد کتاب!

سایتی که باید نمایشگاه مجازی کتاب باشد نه جلد کتاب!