مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 00:372022-01-26اجتماعي

روستاییانی که با پارو کار ناتمام راهداری را تمام کردند+عکس


اهالی روستای «ماری» از توابع بخش قره پشتلو در استان زنجان با همدلی و کار دسته جمعی و بعد از تلاش 3 روزه با پارو کار ناتمام راهداری را تمام و راه ارتباطی روستا را بازگشایی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بارش برف از یکشنبه هفته گذشته در استان زنجان آغاز شد که این بارش منجر به بسته شدن راه های مواصلاتی و روستایی استان شد که روستای ماری از توابع بخش قره پشتلو نیز جزو این روستاها بود که در محاصره برف سنگین قرار گرفت.

این بارش نه تنها مسؤولان شهری را غافلگیر کرد، بلکه راهداری استان زنجان نیز غافلگیر شده و در بازگشایی محورها با مشکلاتی مواجه شدند.

روستای ماری در فاصله حدود 45 کیلومتری زنجان قرار دارد و به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر ارتباطی در زمستان مشکلاتی را در تردد برای ساکنین این روستا ایجاد می کند.

به دلیل محروم بودن این روستا از برخی امکانات مانند اینترنت و مشکلات آنتن دهی تلفن همراه خانواده ها به فکر مهاجرت از روستا به زنجان هستند.

بارش سنگین برف در این روستا موجب قطعی ارتباط، مشکل تامین نفت و همچنین تامین نان را برای اهالی این روستا ایجاد کرده بود.

اهالی این روستا بعد از دو روز از بارش برف سنگین تماس های مکرری با راهداری و بخشداری داشتند که این پیگیری ها نتیجه ای نداشت و بعد از این مدت با سپاه استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییانی که با پارو کار ناتمام راهداری را تمام کردند+عکس

روستاییانی که با پارو کار ناتمام راهداری را تمام کردند+عکس