مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 00:372022-01-26اقتصادي

اختصاص 50 میلیارد در قالب تسهیلات برای حمایت از تولید در لرستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از تصویب 27 طرح اقتصادی و معرفی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از تصویب 27 طرح اقتصادی و معرفی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل خبر داد.

سیروس ابراهیمی در جلسه کمیته استانی بررسی طرح های پیشنهادی موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور در حوزه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی لرستان که امروز هفتم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز 27 طرح اقتصادی استان در زمینه تولیدات کشاورزی و واحدهای صنعتی با بیش از 26 میلیارد تومان اعتبار به تصویب کمیته استانی رسید.

وی تصریح کرد: این طرح ها در حوزه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان بود و حدود 20 میلیارد تومان دیگر در حوزه سرمایه در گردش طرح های جهاد کشاورزی مطرح شد که به دلیل نقص در مستندات و بازدیدهای میدانی، مقرر شد این بازدیدها توسط تیم کارشناسی مربوطه انجام، مستندات تکمیل و به دبیرخانه گزارش شود.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در صورت تأیید توسط کمیته نظارت، طرح های مذکور نیز مصوب و در جلسه آتی شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح خواهد شد که با احتساب همه طرح های ارائه شده در جلسه امروز، در مجموع اعتبار اختصاص یافته به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 میلیارد در قالب تسهیلات برای حمایت از تولید در لرستان

اختصاص 50 میلیارد در قالب تسهیلات برای حمایت از تولید در لرستان