مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 00:322022-01-26اقتصادي

‍ اختصاص 50 میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولید در لرستان


م‍عاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات برای حمایت از تولید در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، جلسه کمیته استانی بررسی طرح های پیشنهادی موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور شامگاه چهارشنبه در حوزه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور اعضا برگزار شد.

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در این جلسه بیان داشت: در جلسه امروز 27 طرح اقتصادی استان در زمینه تولیدات کشاورزی و واحد های صنعتی با بیش از 26 میلیارد تومان اعتبار به تصویب کمیته استانی رسید.

سیروس ابراهیمی تصریح کرد: این طرح ها در حوزه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان بود و حدود 20 میلیارد تومان دیگر در حوزه سرمایه در گردش طرح های جهاد کشاورزی مطرح شد که به دلیل نقص در مستندات و بازدید های میدانی، مقرر شد این بازدیدها توسط تیم کارشناسی مربوطه انجام، مستندات تکمیل و به دبیرخانه گزارش شود.

  وی خاطرنشان کرد: در صورت تأیید توسط کمیته نظارت، طرح های مذکور نیز مصوب و در جلسه آتی شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح خواهد شد که با احتساب همه ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ اختصاص 50 میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولید در لرستان

‍ اختصاص 50 میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولید در لرستان