مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 00:222022-01-26سياسي

نخستین شب خاطره جنگ شهرها با عنوان «سیاوشانه» در لرستان برگزار می شود


نخستین شب خاطره جنگ شهرها با عنوان «سیاوشانه» از سوی واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری لرستان برگزار می شود.

- خرم آباد- نخستین شب خاطره جنگ شهرها با عنوان سیاوشانه از سوی واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری لرستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین شب خاطره جنگ شهرها با عنوان سیاوشانه از سوی حوزه هنری لرستان و با مشارکت شرکت پخش فرآورده های نفتی استان لرستان و دفتر شب خاطره حوزه هنری به مناسبت سالگرد بمباران انبار شرکت نفت خرم آباد در دهم بهمن ماه و در محل تالار ماه حوزه هنری برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری لرستان در این رابطه گفت: نخستین بار است که در قالب برنامه های شب خاطره، به طور تخصصی به جنگ شهرها و به موضوع انفجار مخازن پرداخته می شود؛ مخازنی که در دهم بهمن سال 65 هدف بمباران جنگنده های بعثی قرار گرفت و 9 نفر از کارکنان خدوم این مجموعه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهلا ملکی تدین؛ هدف از برگزاری این برنامه را بازخوانی حوادث دوران دفاع مقدس دانست که به معرفی قهرمانان و ترسیم ایستادگی و پایداری مردم لرستان می پردازد.

وی؛ همچنین نشان دادن زوایای پنهان جنگ و به تصویر کشیدن خباثت دشمن بعثی و حامیانش در نابود کردن منابع معیشتی و تخریب زیرساخت های حیات مردم را از دیگر دستاوردهای شب خاطره س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شب خاطره جنگ شهرها با عنوان «سیاوشانه» در لرستان برگزار می شود

نخستین شب خاطره جنگ شهرها با عنوان «سیاوشانه» در لرستان برگزار می شود