مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 00:022022-01-26پزشكي

ادامه پیشتازی موارد بدحال بر مبتلایان جدید کرونایی در مازندران


طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 61 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 302  نفر رسید که از این تعداد 75 نفر بدحال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بیست و چهارمین ماه از شیوع ویروس کرونا با جهش سویه جدید ویروس کرونا پرتب و تاب شد و بعد از گذشت روزهای آبی کرونایی به تدریج شاهد زرد شدن شهرهای استان هستیم به طوری که تعداد شهرهای زرد کرونایی به 4 شهر افزایش یافت.

در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی 24 ساعت گذشته تعداد 57 بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

 طی این مدت تعداد 58 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون 235 بیمار به علت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 57 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر 72 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند، همچنین در 24 ساعت گذشته 4 بیمار جدید بستری و 17 بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین 18 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پیشتازی موارد بدحال بر مبتلایان جدید کرونایی در مازندران

ادامه پیشتازی موارد بدحال بر مبتلایان جدید کرونایی در مازندران