مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 00:022022-01-26اقتصادي

اجرای طرح پوشش بیمه سلامت برای ساکنان محلات کم برخوردار


مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح یکی از برنامه های توسعه نظام سلامت است که با اجرای آن برای ساکنین محلات کم برخوردار دفترچه درمانی سلامت رایگان صادر و این افراد از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح یکی از برنامه های توسعه نظام سلامت است که با اجرای آن برای ساکنین محلات کم برخوردار دفترچه درمانی سلامت رایگان صادر و این افراد از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.

غلامرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به طرح تحول و توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار افزود: بسیاری از ساکنین محلات کم برخوردار ممکن است از اینکه می توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گیرند، اطلاع نداشته باشند بر همین اساس فراخوان جهت شناسایی افراد ساکن در این مناطق داده می شود و ساکنین این مناطق تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

وی اظهارکرد: در این راستا تفاهمنامه ای بین سازمان بیمه سلامت و وزارت کشور در خصوص بیمه نمودن ساکنین محلات کم برخوردار و حاشه شهر ها امضا شده و بدنبال این تفاهم نامه در استان، کارگروه فنی نظارت و ارزیابی طرح تحول و توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار در استان تشکیل و اقدامات لازم صورت می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پوشش بیمه سلامت برای ساکنان محلات کم برخوردار

اجرای طرح پوشش بیمه سلامت برای ساکنان محلات کم برخوردار